Söndag, eftermiddag.

Nu har Aurora Larsson efter många försök faktiskt skapat sig en blogg. Jag har dock inte riktigt förstått hur i all fridens namn man gör för att få den att se lite roligare ut, en lite roligare bakrund osv. men det här får duga än så länge.
Ikväll är det full rulle, i eftermiddag rättare sagt. Då min käre syster kommer hem så ska vi äta lunch, sedan ska vi iväg till Örjans för att hinna träna fotboll i ca 1 timme, kanske lite till. För att sedan vara tillbaka i Bure ungefär halv 6 för att idiot jag tagit på mig bureå simsällskaps luciatåg.. dumt gjort. sedan kanske, men bara kanske hinner jag äta lite mat innan det är dags för bandy med "tanterna" jag har i alla fall tänk orka göra det.. vi får se om jag gör det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0