Tisdag, afton

KUL DAG!
Jag är typ sjuk, har gått omkring hela dagen och frusit, haft ont i huvudet, mått illa, ont i halsen osv. Men trots allt sitter jag just nu och gör mig redo för att träna, det blir kuligt. Dock lite trist att missa luciorna i bureåkyrkan, men vad gör man inte. Det är cup på söndag och jag vill verkligen spela, så då måste jag träna.

Imorgon är jag i alla fall ledig, underbart! ska bara sova och sova och sen kanske slå in någon enstaka julklapp för att sedan åka till stan bara för att träna vilket känns onödigt. Ännu mer onödigt känns det att jag ska vara kvar på stan efter att jag tränat klockan två, för att min käre syster vill gå på stan med mig, hon slutar klockan 4?! det är ju hemskt!

Men men, religionsprovet gick inte så bra, men vi får se. Nu ska jag i alla fall rusa iväg till gympasalen för att träna! Jippiiie!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0