Farmakologi.. usch!

Snart är det dags att gå isäng efter en hel dags plugg. Har suttit och pluggat sen 9 i morse ungefär och hoppas verkligen att jag har fått in det så det räcker nu. Tentan i farmakologi (läkemedelslära, typ hur man ger och vad det hela handlar om) och läkemedelsberäkning (att ge rätt dos) är imorrn klockan 14.00, då kommer jag sitta med en puls över normalt och svettig om händerna. Men det ska bli spännande, känns som att allt handlar om hur tentan ser ut, hur den är utformad och vad den riktigt har för frågor... jag är spänd!

Imorgon kväll ska jag fira, äntligen så kommer jag ha gjort sista tentan för i år, otroligt skönt! sen så är det julsittning som ett gäng från klassen ska på :) ska bli riktigt kul tror jag. Helgen kommer fortsätta i Åre, åkning och kuligheter på lördag och söndag. Nu när jag köpt årskort måste man ju utnyttja det :P (årskortet är i Åre och vemdalen).

Men nu ska jag läsa lite till innan jag lägger mig och sover, måste bara säga att det är underbart vackert här i östersund just nu och ALLA borde verkligen se det, helt underbart! sen så ska jag även säga att julkalendern är toppen, syster yster i alperna missar verkligen något, men du kanske kan se på nätet? den är verkligen bra!

Hej svejs / Lilla Lage

PS. 30 - 22 = 8, det slänger vi i sjön! DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0