Hem hem

Nu finns inget annat i mina tanker, vandrar omkring som en zombie och tänker bara på hur skönt det ska bli att få komma hem. Visst har jag det bra här, men en paus från allt och bara vara hemma kommer bli skönt!

Nu är i alla fall sista tentan 2008 gjord, bara att börja peppa inför år 2009 tentor...

Helgen i Åre var riktigt härlig, dock blev backarna ganska snabbt sönderkörda och jag var DÖDLIGT trött verkligen! Men nu har jag sovit lite och livet leker!

Hur som helst, ska sova nu inför morgondagens skola, vetenskapliga artiklar. Kommer bli sjukligt kuligt ?!

Förresten, är det någon som vill ses i jul kan ni ju höra av er! Nu ger jag upp!

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0