Hemmaaaa

Äntligen hemma! sitter vid köksbordet hemma i Bureå och pratar med mamma och pappa. Helt underbart skönt måste jag säga! Har varit i kyrkan och sett julkonsert med Rickard Tjärnlund och Patrik Öhlund (vad med i fame factory) och fått lite julkänsla, riktigt bra var det faktiskt!
Sen hem och käka lite pasta med räkor och dricka cola, och just nu sitter jag mest bara och väntar på att lillebrors buss från tärna ska komma så jag ska köra och hämta honom på e-fyran.

Tänkte för att folk som är intresserade ska få en liten klarhet i min kommande vecka, fullpackade schemat

Fredag: Tjejerna under dagen, 14.30 hämta Adina på dagis och umgås med henne och malin en stund, hem och äta, troligen iväg till stan för SPFL umgänge en stund (eller hur blir det?)
Lördag: Tjejerna under dagen, middag hos niklas mamma på kvällen och kanske någon mer aktivitet (öppen för förslag)
Söndag: snowboardskola i klutmark 10-13, liten julafton med niklas pappas sida 15.00, julmiddag hemma 18.30, umgänge med kusiner och syskon, närmast sörjande med andra ord!
Måndag: tandläkaren, umgänge med Linn, Rebecka och Anna, julfika hemma 19.00 med niklas pappa och evy, ida och matte, niklas mamma och lasse, britt och erik (arvids mamma och karl) och mamma pappa, jag och niklas.
Tisdag: eventuellt tandläkaren (beror på hur tänderna ser ut på måndagen), gå på stan med mamma, fika med linnea V (eller?) umgås med Nina Gustafsson (tradition!!!) och på kvällen spel med kusinerna (tradition!!!)
Onsdag: JULAFTON!!! med klassiker som kalle, paket, julbord och gröt! (detta år verkar det även som att det blir skid/snowboardåkning på julaftonsmorgon)
Torsdag: chilldag och lek med julklappar, kanske ävem hälsa på någon som man inte hunnit med.
Fredag: Avfärd till Trollhättan och broder tidigt på morgonen!

Fullt upp kan man säga, mitt i alltihopa ska man även hinna med att plugga tydligen... eftersom att det inte existerar jullov i universitetsvärlden, det suger!

Ha det bra allihopa och lycka till med julklappsköp och liknande :D

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0