Om Aurora Larsson

Mitt allra första minne med dig är från någon gång i början av 90-talet. Mina föräldrar hade nåt slags Gallej och bland annat dina familj var bjuden.
Jag kommer ihåg att vi lekte bakom vår gamla vita skinn soffa.
Vilket minne asså!

Sedan des har många av mina minnen från barndomen haft med dig att göra.
Kommer du ihåg Moss-bädden?
Och vi som alltid lekte att du var min hund och hete Lady, jag var din matte och hette Diana (efter prinsessan i bumbibjörnarna) och att vi var på äventyr tillsammans.
Första gången jag sov över hos någon var det hos dig. I din stuga.

Jag har alltid varit fascinerad av din familj, ni verkar så tajta.
Ni har ju till och med egna uttryck för olika saker!
Att äta middag hos er är en upplevelse i sig. Ni kan ha vilda diskussioner om vem som borde vinna Robinson eller så berättar någon om något spännande som hände på förra simträningen.

Du är oblyg, och har enormt lätt för att börja prata med människor. Du är orädd och du låter ingen trampa på ig.
Det är jättebra och du kommer verkligen vinna på att vara så modig och utåtriktag i framtiden.
Förutom detta är du jättetrevlig och en bra vän, sköt om dig!
Jag hoppas verkligen att du får ett lyckligt liv och att du lyckats nå dina drömmar!
Tusen kramar: Nina G


Så skrev Nina till mig då vi höll på med boken om mig i typ 8an kanske. Superkul att läsa! Vi håller på och rensar i massa gamla saker nu då jag är hemma och då hittade jag ett papper där detta stod. Mysigt!
Jag hittade även en berättelse från min syster om en valborgsmässoafton där det stod: Vi for till Lisa och Mattias där lekte vi körajöma. haha, helt underbar stavning!

Hur som helst så är det fortfarande lika underbart att vara hemma, gårdagen var mycket mysig med pepparkaksbak tillsammans med Carro och Nina och sedan god middag hemma för att efter det brumma iväg till stan och SPFL.

Nu måste jag ta tag i lite saker och fortsätta rensningen i källaren, hoppas bara att jag hittar något mer kul att läsa :)

Ha en bra dag.
Kram

Kommentarer
Postat av: Nina

Hahahahah åhh! så gulligt!

2009-01-04 @ 21:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0