Det gick som det gick

Ja, andra inlägget sen jag började mitt liv som student, jag som hade tänkt bli bra på det här. Nu är det skärpning.

Jag har i alla fall kommit en bit i studierna nu, klarat första tentan och två examinationsseminarier och har då samlat ihop hela 8,5 högskolepoäng av 180.. en bit på väg i alla fall.
Just nu sitter jag faktiskt hemma  Bureå och pluggar, har om ni inte sett det, varit hemma i skellefteå i helgen och haft det bra. Det är dock lite svårt att hinna med allt, så många man vill träffa och så mycket man vill göra, men ändå måste man se till att plugga lite. På fredag har vi tenta igen, tydligen den svåraste och ryktet säger att 70% kuggar på den första gången man gör den. ajajaj, jag vill inte vara en av dom!
Annars så jobbar jag på med skolan, ska även vara med och annordna Studens Skiweek i vemdalen, en vecka full av skidåkning/snowboardåkning och fest :D superkul

Men men, måste återgå till plugget... cirkulationssystemet är faktiskt intressant.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0