Fredag kväll.

Har just ätit en god middag som min älskade karl lagat, och sitter just nu med en beslutsångest som heter duga.

Tanken var att jag skulle åka med familjen ner till storebror den 27 december, så att jag skulle kunna gå ut med mina gymnasieklasskompisar på annandagen. Men i förrgår ringde mamma mig och sa att ante börjar jobba den 28 så vi måste typ åka dit tidigare.. tanken är just nu alltså att vi ska åka till trollhättan på annandagen... jag missar en kväll men underbara klasskamrater och lite tid i skell. Detta innebär alltså att jag kommer hem den 19, åker igen den 26 och kommer bara att vara hemma i drygt en vecka.
Självklart skulle jag kunna åka till trollhättan en annan gång, men som student har man varken lov eller pengar så det blir svårt, och jag vill verkligen dit och träffa honom... Hur ska jag göra?!?!

ha de


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0