måndag kväll

"keep smiling, keep shining, knowing you can always count on me, for sure, thats what friends av for"

Sitter i den nya soffan och ser på cityakuten med datorn i knäet, väldigt bra måste jag säga.. I studiesyfte alltså. Man lär sig saker och inser att man faktiskt har lärt sig saker då man förstår vissa saker. Andra tentan är gjord, och den kändes faktiskt riktigt bra. Jag svarade på allt och kände mig till och med riktigt säker på vissa saker.

Annars lever liket. Niklas sitter och lagar ett par byxor med min symaskin och snart ska vi göra riktigt goda milkshake.

Längtar till julen, hemma igen med familj och vänner. Eller, nästan hela familjen.. Systser yster kommer vara i alperna vilket självklart känns lite trist. Men vad kan man göra? Jag får helt enkelt göra det bästa av situationen, och skulle det vara så kan jag förvalta hennes julklappar också :)

Ha det bra och simma lugnt, imorrn börjar farmakologin och mikrobiologin.. superkul


Kommentarer
Postat av: anna

vad roligt att du börjat blogga auris :) då vet vi iaf att du lever ;)

2008-11-11 @ 17:30:06
URL: http://annaohgren.blogg.se/
Postat av: SofiaAL

Gud, du har ett fullproppat liv.

Lycka till med allt tjejen

vi ses till jul(L)

purre sofia

2008-11-11 @ 21:38:11
URL: http://sofiaanderssonlundberg.blogg.se/
Postat av: Frida

idag var jag på frösön :P

2008-11-12 @ 21:53:13
URL: http://smokeonthewater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0