Ensamheten

Man skulle kunna tro att jag och Heidi armbryterskan blivit grannar, känns i alla fall så. Jag är på praktik i Åsarna och bor ensam (bara chivas som sällskap) på ett vandrarhem och längtar allmänt mycket hem, speciellt då jag vet att mamma, pappa, stina, william och arvid inte är mer än 8-9 mil bort och jag vet hur mycket hellre jag skulle vilja vara där. Men men, dagarna är i alla fall roliga då jag tar blodprov, lägger om lite sår, och har lite otrevlig ångest för rapporten som ska skrivas..

Nu ska jag se klart tv (2an "vem vet mest?" då inget bättre finns), sen ut med chivas så lite te och sen sängen, är sjukligt trött och man ska ju upp vid klockan 6 varje dag så.

Ha det bra, och käre sjuksyrrekollegor, lycka till och ha så kul på praktiken! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0