Filmning och besök

Så, nu har man varit filmskådis på skoltid, känns mycket bra. Bland annat har jag spelat roller som Britta, en gammal dam som får hjälp med övre tvätt, och jag har bäddat säng och hjälpt Birger(eller vad han nu hette) med nedre tvätt.

Ikväll kommer i alla fall mamma och pappa på besök. Vi ska kolla på lillebror som ska tävla i USM, kommer nog bli riktigt kul, och alltid kul med besök! Sen så kommer Chivas i eftermiddag =) ska bli kul att ha honom igen =)

Så snart är sista skoldagen på länge slut, kommer inte vara tillbaka på skolan förrän i Maj månad, och då fyller jag snart 20!! Jag längtar, att få gå på affären med stort S!!

Men nu ska vi lyssna på den andra gruppens granskning av våran lille film, ska få se vad dom tycker om oss som skådespelare!

Sen hem och städa och fixa lite för att mamma och pappa inte ska tycka det ser hemskt ut hemma hos oss =)

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0