Funderar fortfarande

på hur jag ska lösa detta med rapporten, egentligen så är det troligen inte så seriöst och stort då betygen antingen är U eller G. Jag anser då att man måste göra rejält fel för att få underkänt, så om det blir lite sisådär kanske det är okej ändå! Huvudsaken är ju, som i alla annat, att få godkänt.

Dagen, har varit i Rätan idag och agerat sjuksköterska, inte i Åsarna som jag brukar. Där har jag stuckit lite i arm och tagit lite blodtryck, sen åkte jag och den andra tjejen i min klass som har praktik i Bergs kommun in till svenstavik och hade huvudhandledarträff. Då ska man prata med någon utanför praktikplatsen om upplevelser och intryck, trevligt med lite formerabelt (vet inte vad ordet betyder, men det lät bra då jag menade "mötesaktikt" och "seriöst"). Sen hem och ut med Chivas på en långprommenad, vilket var underbart härligt i det underbara vädret tycker jag! Chivas tyckte dock troligen att det var rätt jobbigt...Med tanke på att han såg ut såhär då vi kom fram till stugan och han la sig i en snödriva, trodde för en kort stund att han var död eller nått.
Chivas är trött

Nu har jag i alla fall tänkt läsa en till artikel på engelska, inte världens roligaste sysselsättning, men för att få klart för rapporten, sen så är det nog dags för middag typ nu, och så sova sen! Men icke att förglömma att packa för imorrn direkt jag slutat jobba åker jag till Brasta för att umgås med familjen larsson, burman och niklas =) sen på lördag blir det skidåkning i (spy)Bydalen.

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Men du, jag hänger inte riktigt med här nu...bor Chivas och du på vandrarhem? Blir han inte ensam där när du jobbar hela dagarna?

2009-04-17 @ 00:08:24
URL: http://dennadagen-lisa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0