Helgen

är nu snart över, tyvärr.
Har varit i stugan med mamma pappa stina william arvid niklas agnes christer och hundarna milla och chivas, mycket trevligt och skönt att få vara med dom, och inte helt ensam i Åsarna. Men i morse skjutsade Niklas mig till Åsarna, klockan 8 var jag på Treklövern, lite jobb, sen hem vid 16, ut med Chivas (som för övrigt är helt underbar som klarar sig ensam på dagarna då jag är på praktiken) och så tillbaka för att laga lite mat. Där är jag nu, och så ser jag på Pippi på tv.

För övrigt måste jag få ut lite irritation, jag har haft en handduk här som jag har torkat chivas med, vilket har resulterat att den är typ brun av lera osv. den har hängt i hallen här på vandrarhemmet. Så idag, kom jag efter jobbet, så var handduken borta. Jag tänkte att dom som städar och så kanske hade tagit den för dom trodde den var bortglömd. Så jag gick självklart dig och frågade, men icket, dom hade itne tagit någon handuk från Otto-huset (där jag bor). Då kom jag på, när vi kom i morse stod en bil utanför, det var alltså någon som hade sovit i huset den natten, och den jäveln hade snott handduken! På riktigt! Vem snor en handduk som är brunaktik av lera och skit, plus att den var allmänt sliten. Jaa, visst finns det bättre saker att sno, men jag ska kanske vara glad. För tjuven hade ju lika gärna kunnat ta all min mat eller nått sånt...

Nu ska jag koncentrera mig lite på Pippi långstrump, sen blir det lite plugg =)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0