Jag vill...

Sitter på bussen hem till Östersund för helgen och har insett att det är så mycket jag vill.. ex.

- åka hem till skellefteå
- åka till bygdeå och hälsa på rebecka
- åka till åre för helgen
- åka till tärna och se lillebror tävla
- ha sommar
- vara färdigutbildad sjuksköterska
- ha mycke pengar på kontot
- ha långt hår
- vara kille för en dag
- vara jättetjock för en dag
- åka skidor/snowboard.
osvosvosvosv.

Mycket som jag vill helt enkelt. Men, som tur/otur är så får man ju inte alltid som man vill.

Nu ska jag försöka sova en stund innan jag är hemma i hemma och ska umgås med ett gäng galna sjuksköterskestudenter =)
Ha det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet precis hur de känner. Så mycket som man vill hinna med men som man inte gör. Men i sommar då ska vi hänga!

kram

2009-04-28 @ 19:53:50
Postat av: Rebecka

Jag vet precis hur de känner. Så mycket som man vill hinna med men som man inte gör. Men i sommar då ska vi hänga!

kram

2009-04-28 @ 19:55:10
URL: http://rebeckajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0