Snart slut..

..på praktiken. Jag är verkligen inne på sluttampen nu, bara 2 dagar kvar. På ett sätt är det skönt, på ett sätt är det tråkigt. Skönt att få flytta hem igen, insåg nu när jag var hemma hur mycket jag saknar hemmet och Niklas. Samtidigt så trist att det är över, för det är så kul och jag har börjat trivas riktigt bra och känner mig säkrare, men då ska man sluta. Men så är det, hem till ön och ta nya tag, med livet och hemmet. Bara jag skrivit klart denna rapport, troligen är den typ klar nu, men jag vet inte om jag gjort rätt. Känner att jag inte orkar tjaffsa mer med den.

Såhär kommer mina kommande dagar se ut:
Tisdag 28/4: praktik, ensam sjuksköterska 7.30-12, sedan med handledare, så huvudhandledarträff 14.00 i svenstavik, sen hem och städa ur rummet och packa.
Onsdag 29/4: sista praktikdagen, får förhoppningsvis sluta tidigare och brumma till ösund för att sedan köra till Uppsala.
Torsdag 30/4: Valborgs! Aktiviteter, mys och etanol med släkt och vänner i Uppsala =)
Fredag 1/5: SOVA! troligen är man lite slut efter valborgs.. sen kanske ett stadsbesök om någon affär i Uppsala är öppen.
Lördag 2/5: Se high school musical i stockholm mitt på dagen, sen tillbaka till uppsala och umgås med kusiner.
Söndag 3/5: hänga i Uppsala och sen köra hem till östersund, med en syster extra =)
Måndag 4/5: ledig och ska med hjälp av syster baka och fixa och städa (hon vet det inte än) inför onsdagen...
Tisdag 5/5: skola, intro och sånt, kanske börja lite på rapporten, umgås med syster
Onsdag 6/5: AURORA LARSSON FYLLER ÄNTLIGEN 20 ÅR!!! ska mest bara hänga på systemet hela dagen, så måste jag vara några timmar på skolan också. Sen på kvällen födelsedagsfika på Norra Strandvägen 6B, välkommen!
Torsdag 7/5: Skola, skiweek coctailfest för att sätta punkt på detta år. även besök på systemet
Fredag 8/5: skola, kommer vara död efter torsdagen, men ska sitta några timmar på skolan. besöka systemet
Lördag 9/5: FEST!! för mig i "parken" på frösön, välkommen! besöka systemet
Söndag 10/5: sova!

Det blir nog bra tror jag, jag känner att nu då jag snart fyller 20 så är det ju dags att börja planera livet. bra början tycker jag!

Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

det är lite synd som systern, hon kommer hit idag och ska nämligen hjälpa mig att baka och fixa lite inför finbesöket under Valborgs också. Hon vet ingen än.

2009-04-28 @ 08:18:44
URL: http://dennadagen-lisa.blogspot.com/
Postat av: Rebecka

Suger verkligen att jag missar din födelsedag. Jag får helt enklet fira den med dig en annan dag.

2009-04-28 @ 19:56:47
URL: http://rebeckajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0