Tomhet.

Nu var det tomt igen. Mamma, pappa och William har åkt hem igen. Känns väldigt tomt måste jag säga, nog för att både Niklas och Chivas är, men ändå.
Helgen har i alla fall varit toppen, tävlingarna för lillebror har väl inte gått sådär superbra, men det har varit helt okej ändå. Dagarna har spenderats i backen och kollat på tävlingar, kvällarna hemma med god mat och mys. Men som sagt, nu är det tomt igen.

Imorrn är första dagen på praktiken, jag är faktiskt nervös måste jag säga. Som att börja på ett nytt jobb, med nya människor, som nu förväntar sig att jag ska kunna en massa saker.. Känns läskigt.

Nu har jag lite saker att göra, något dagen kommer innehålla är: plugg, packning, koll så alla papper och sånt som ska med på praktiken är med, skriva mål för praktiken, beställa från H&M, planera någon slags mat då jag är borta, lämna tillbaka Chivas, städa (kanske) och förhoppningsvis se High School Musical ikväll med Niklas =)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Lycka till med praktiken! Vi ses snart!

2009-04-06 @ 13:34:31
URL: http://dennadagen-lisa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0