FETtisdag

jaha, årets tjockaste dag är snart över. Dagen har varit intensiv, men trevlig.

Föreläsning 8.30 och sedan metodövning på eftermiddagen då vi lärde oss förflyttning osv (ergonomi på ett finare språk), till klockan 17 var jag på skolan, tungt. Sen hem och steka fiskpinnar =) mumma =D

Men tillbaka till temat, fettisdag som sagt, en väldigt bra dag eftersom att jag både gillar semlor och bruna bönor och fläsk. Man ska ju tydligen äta detta denna dag, varför vet jag inte, kanske för att det är mat som man blir fet av, inte en aning. I så fall borde jag bli rätt fet eftersom att jag ganska tidigt i år tjuvstartade med semlorna, och bruna bönorna och fläsket tjuvstartade jag med igår.
Min käre pojkvän kommer dock inte få några semlor idag eftersom att han numera befinner sig i vodkalandet, Ryssland. Enligt någon slags guide som dom hade på bussen från Luleå till Ryssland så kostar (som jag förstod det) en halvliter vodka ca 40 kronor i Ryssland, och man ska inte försöka hänga med ryssarna då det gäller att dricka då de tydligen dricker vodka som vatten. Så jag hoppas att Niklas kan hålla sig från vodkan mestadels och dricka mer vatten.

Hur som helst ska jag nog försöka sova snart, funderar bara på vad jag ska se på TV innan jag somnar eftersom att det är Hannibal ¨på 3an, något jag tänkte undvika att se..

Kram alla Glada, Ledsna och numera Feta!

Kommentarer
Postat av: Isak

Vodka som vatten?! skicka mig dit :D

2009-02-25 @ 10:54:05
URL: http://isakanklew.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0