Freud, Piaget, Eriksson, Mahler...

jag är så sjukt less för tillfället, på dessa tre gubbar och en dam! Samtidigt som man ska förstå dem och kunna deras teorier ska man läsa en kommunikationsbok på ca 500 sidor och kunna massa saker om vårdorganisation. Ibland undrar man varför man pluggar egentligen!

För att inte avskräcka någon ska jag säga att det bara känns så just nu för en period, egentligen älskar jag ju att plugga och studentlivet, men just nu börjar det kännas som en överdeterminerad kris! (glaset rinner över) Men på onsdag den 18 är det som tur var över och man kan börja leva igen.

Sen på kvällen blir det after skiweek på olearys och jag hoppas att alla kommer dit :) det kommer bli en härlig och kul fest med roliga människor.

Sitter annars inne på facebook och blir lite fundersam, vad hände med alla människor och all den kontakt man skulle ha? den gick åt pipsvängen måste jag säga! men, det är väl så, flyttar man så skiter det sig.

Jaja, nu ska jag försöka återvända till pluggandet, men se lite Navy CIS undertiden :D

Ha en bra dag och vecka!

och tänk på en sak, som Erik H. Erikson säger: "det är viktigt att leka, även som vuxen"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0