melodifestival och lördag!

Hej svej!
Jag som trodde att det skulle bli sängen efter melodifestivalen, men självklart inte. UTGÅNG! nu är det pepp med guitar hero innan vi ska bege oss med taxi in till stan. Måste säga, sjukt att inte Amy kom vidare, hon är ju trots allt helt underbart duktig tycker jag!

Mitt i hela alltet ringer självklart farfar, "ser du på skellefteå?" haha, själcklart ser jag skellefteå, känner nästan som att jag är hemma, sjukt mycket hemlängtan just nu. men det är kul i österund med. NU äre dags att spela lite.

Chillidill och semla.

enligt emma: alla hjärtans dag on the lesbian way! (7 tjejer som dricker vin och spelar guitar hero, kan det bli bättre är frågan?)

SAKNAR ER SKELLEFTEÅ!

Kommentarer
Postat av: Lisakusin

Hej. Lite bättre hela tiden blir din blogg tycker jag. Jag försökte se melodifestivalen, hade lovat Madde att spana efter henne, tydligen satt hon i publiken. Jag tappade koncentrationen. Inte min typ av musik och inte min typ av teve. Helt enkelt. Sen har jag aldrig längtat till Skellefte heller. Till Burvik ja men aldrig till Skellefte.



Ni verkar ha det trevligt du och dina vänner förresten.



Oja det jag egentligen skulle säga: Jag skapade en blogg jag med. Har funderat på det i två månader nu. Vi får se om jag tröttnar på den snart. Hoppas inte. Här är den: http://dennadagen-lisa.blogspot.com/ Jag lägger in en länk hit med, hoppas det är OK!



Kramar

2009-02-14 @ 22:56:40
URL: http://dennadagen-lisa.blogspot.com/
Postat av: Lisa Forsling

Vi saknar dig med! är du inte på väg hemmåt snart?

2009-02-16 @ 21:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0