Onsdag.

Dagen börjar nu lida mot sitt slut och som vanligt så sitter jag och pluggar. Börjar faktiskt bli riktigt less på dessa gubbar + gumma just nu, plus allt annat som vi ska lära oss. Visst känns det som att man kan endel och så, så egentligen skulle jag helst bara vilja skriva tentan imorrn så det är över och så vara ledig sen. Det vore grymt skönt! För även om jag känner att jag kan det mesta, så vågar jag inte riktigt slappna av, det är för länge kvar till tentan och jag vet inte vad jag ska göra av tiden, vad ska jag lägga den på? Vilken del, vilken bok? Kanske bara att börja nöta in allt helt enkelt.

Idag har jag, Ingrid och Lina Runudde suttit och gjort klart det vi ska ha imorrn på seminariet. Det blev väldigt mycket måste jag säga, troligen alldeles för mycket egentligen... Enligt dom som redan har gjort seminariet så är det precis som de flesta andra ganska oseriöst och man behöver inte vara så superförberedd, vi är ju där för att lära oss. Sen då vi var klara satt jag, Ingrid, Lina L och Erika och pluggade lite, tränade lite på tentor osv. Då vi alla var kräkless så promenerade jag med Ingrid hem. Där hade Niklas fixat pannkaka som stod i ugnen och bara väntade på att bli äten. Så det blev pannkaka med grädde och sylt till middag, mums! Och sen mera plugg.

Annars rullar livet på som vanligt. Men ryggen min den är riktigt paj för tillfället. Måste kanske se till att göra något åt saken faktiskt!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0