Torsdag.

Egentligen precis som varje annan torsdag, men ändå inte. Jag har varit på skolan och tränat HLR på MiniAnne, fick godkännt och kan nu utföra HLR i ett helt år, sen måste jag "lära" mig igen. Sen hem och träffa Kivas, en charmig rackare det där. Hans "lillebror" Max var också mysig, tyckte det var sjukt kul att springa runt genom kök, vardagsrum och hall =) Det hela gick i alla fall riktigt bra och Kivas ska vara här nästa vecka torsdag-fredag =) Det ska bli riktigt kul!! Äntligen tassar på golvet igen =) Något jag saknar!

Pratade just med mamma och hon sa att hon satt på bussen, känns konstigt att hon snart är här, men riktigt kul!!! Jag längtar!

Nu ska jag ta tag i mitt plugg igen, orkar inte riktigt men måste. Måste även städa lite så det är fint då moder kommer =)

Höres!
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0