Åre, Åre, och ännu mera Åre

Precis det är vad min dag har bestått av, var ute i backen 9.06 och åkte iväg, 15 minusgrader i dalen, och 2 plus på toppen. Skinande sol och blå himmel hela dagen, underbara backar och trevligt sällskap. Kan livet bli bättre?!
Troligen inte, det var verkligen helt underbart. Alla kära skellefteåbor, pallra er hit så ni kan njuta lite av livet på riktigt!
Efter en hel del åkning, iskalla tår och röda kinder var det dags för afterski på dippan, Wallmans show som faktiskt var riktigt bra. Bortsett från att tele2:s halva personalstyrka med "sheep-fåret" på mössorna stod ivägen halva tiden så man inte såg någonting. Men annars helt okej, precis som livet ska vara!
Dock har inte allt varit bra idag, någon IDIOT, som inte verkade ha något bra för sig snodde Maries snowboard på skidbussen. Hur i hela friden kan man vara så pantad?! sno en snowboard på en skidbuss, idioter!!

Jaja, nu ska jag sluta vara irriterad. Grannen under oss hade bakat en kladdkaka då vi kom från stugan så vi ska bli bjudna på kladdkaka först, men innan det lite spel :)

Kram

Kommentarer
Postat av: Lisakusin

heeej har du en blogg? här? Ja tydligen (det var en så kallad retorisk fråga)Gud vad folk bloggar överallt. Har verkligen fastnat för detta nu. Men du får ta och avslöja lite mer smaskiga hemligheter...fast jag läste på en annan blogg att ju fler familjemedlemmar som läser desto tråkigare blogg... Ni verkar ha det så "vinter-sports-trevligt" både ni och Stina. Jag är väldigt avundsjuk. Här är det visserligen minus och snö men snön är hård som sten, man skulle börja med långfärdsskridskor!

2009-02-04 @ 11:21:52
Postat av: Rebecka

Jag kommer ner på påsklovet...då hoppas jag att ni ska vara i Åre någon dag så vi kan ses. Troligtvis ska Anna följa med.

Saknar dig..kram

2009-02-05 @ 08:30:34
URL: http://rebeckajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0