borta bra men hemma bäst!

Nu har jag äntligen kommit hem igen. Nej, så ska man inte säga och jag har faktiskt varit hemma ett ganska bra tag. 5 dagar räknade vi det till idag då vi träffades igen med Skiweek gruppen. Det förra inlägget som jag skrev har jag inga direkta kommentarer om och ska jag vara helt ärlig så vet jag inte ens själv vad jag menade. Jag var så upprymd av lycka då jag skrev det eller nått...

I alla fall, om det är någon som inte har förståt det så är Skiweek toppen, så för alla er som just börjat plugga eller ska börja till hösten så måste ni med nästa år (känner att jag börjar bli tjatig, men så sjukligt kul är det faktiskt!).

Nu har skolan dragit igång igen, föreläsningar i veckan och seminarier nästa vecka, och inte en endaste bok har jag köpt. känns bra. Men just i sekunden nu så beställde jag faktiskt första boken till denna kursen som har en litteraturlista på en hel A4... inte alls kul. Men det är en rätt spännande kurs ändå, psykologi och sånt, och mitt i alltihopa lite vårdorganisation, en salig soppa helt enkelt.

Helgen ska bli en helt underbar helg (hoppas jag) i Åre. Med min käre Niklas och även tjejerna i klassen, kommer bli riktigt kuligt tror jag :) Jag längtar som sjutton och är peppad på mycket åkning och lite kuligheter (tyvärr troligen lite plugg också).

Annars är allt som vanligt, skola, mat, träning (gymmade igår och kan knappt röra armarna på grund av pectoralis major (stora bröstmuskeln om jag inte har helt fel) men snart blir det mer träning hoppas jag) och massa mys!

Ha det underbart. Och tacka Gud för snön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0