Onsdag

Ojoj, länge sen sist måste jag säga. Jag har som inte haft tid helt enkelt och nu kommer bara en kortis eftersom att jag ska sätta mig och läsa några rapporter inför oppnonering imorrn. Superkul!

Aja, närmsta tiden kommer vara toppen, börjar med Lördag då vi åker iväg till Vemdalen och SKIWEEK. söndag kommer alla folk och sen pågår detta till torsdag. Sen är det bara att pallra sig hem för att nolla våra kära T1:or som börjar. Så detta kommer pågå till söndag ungefär. Efter det hade man ju kunnat hoppas på en liten vila, men ack nej. Det hinns inte med utan igång och plugga direkt! Härliga tider att var student, men det är ju så det ska va.

För övrigt måste jag, till er skellefteåbor, säga att alla här är lite roliga. Så fort jag säger "Burträskbingo" (en aktivitet som kommer vara under både skiweek och nollning tack vare mig) så ser alla ut som frågetecken. Jag tänker men snälla nån, en av världens kuligaste lekar!

Jaja, dags att läsa nu, rapporter om allt från alkohol till dataspel och djur. (detta ska på något sätt kopplas till hälsa?!)

Simma lugnt! (med tanke på slaskvädret som varit så får man nästan simma nu, men har det frysigt så kan ni ju inspireras av Lasse frölander i stjärnor på is)

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0