SKIWEEK!

Sitter nu på vårt fina kontor i vemdalen. Hela äventyret har nu börjat, har stått några timmar ute idag och serverat kaffe, choklad, te och en massa Wasa sandwich. Riktigt trevligt faktiskt, folk verkar uppskatta då saker är gratis.. undra varför?
Snart är det dags att träffa resterande i min afterski-grupp, för att börja fixa lite inför skiweeks första afterski. det kommer vara superkul tror/hoppas jag! sedan är det invigning och min käre pojkvän ska jonglera med eld och jocke spruta lite eld. spännande och jag hoppas verkligen att det går bra, vi tar med en brandfilt för säkerhets skull. Sedan middag och så hem till stugan och basta och så är festen igång!

Så för er som inte är här kan jag bara säga, ni missar verkligen någonting!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det later litegrann som vi har det varje dag hela aret =)fast inte riktigt lite mycket aktiviteter =) vinn en miljon och kom hit! kram!

2009-01-18 @ 22:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0