19 mars 2009.

Det är denna dag, oväntat, nej.

Jag och min käre Niklas firar i dag 2,5 år. Idag fyller även Niklas systerdotter Adina 2 år (GRATTIS!)

På grund av gårdagens lilla äventyr och sena besök på akuten så blev det en liten sovmorgon idag, en välbehövlig sådan måstejag säga. Sen upp, lite plugg och så lunch när Niklas kom hem från skolan. Solen sken in genom köksfönstret och jag kände att golvet blev alldeles varmt. Tänkte att här kan jag inte sitta hela dagen, då kommer jag bli galen. Så jag och Niklas gick ut på sjön (i princip just utanför våran dörr) och satte oss för att pimpla. Mycket trevligt, mysigt och solen sken, helt underbart helt enkelt. Bortsett från att storsjöodjuret hade ätit upp all fisk...

Nu ska vi byta om lite, sen iväg med bilen på lite sånna affärer som ligger en bit utanför för att bland annat kolla hur mycket det skulle kosta att skaffa en boxer, om det finns några fina soffbord och om Team Sportia har något bra axelskydd/stöd som Niklas skulle kunna ha. En liten utflykt helt enkelt.

Have a nice day!

Kommentarer
Postat av: Lisa

vad gulliga ni är som pimplar...att ni ens har pimpelspön. Hoppas axeln blir bättre. N får börja med luuugna sporter,jag vet inte...schack kanske?

Kramar

2009-03-20 @ 01:45:32
URL: http://dennadagen-lisa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0