Helg!

Ännu en gång sitter jag i lägenheten, dock inte ensam (Chivas är här ännu) och inte heller uttråkad.. Mer illamående. Jag var och tog Twinrix vaccin igår, och idag känns det som att biverkningarna slagit till. Jag har mått illa, haft aptitlöshet och känt mig allmänt trött och sjuk, så jag kollade i FASS, och självklart är allt detta vanliga biverkningar vid Twinrixvaccin. Men, förhoppningsvis går dom snart över.

Helgen i alla fall, underbart att den äntligen är här! Jag och niklas åker iväg till Åre ikväll med ett gäng människor, vi ska bara äta lite middag, lämna Chivas och så först, sen bär det av mot stugan. Förhoppningsvis kommer det bli en trevlig helg, vad riktigt vi kommer göra hela dagarna vet jag inte än, men skidåkning, eventuellt pimpling osv.

Nu måste jag gå och koka lite makaroner i alla fall, så vi får lite middag.

Ha det bra, och för övrigt, att systra mine tatuerat sig och snart kommer hem, kan inte tro att det är sant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0