Vad ska jag göra?

Sitter nu i lägenheten, utan något att göra. Nej, detta är verkligen en lögn. Det finns garanterat supermycket saker som jag ska göra, men jag har varken ork eller motivation till att göra dessa saker just nu. Saker som plugg, träning, städning, diskning, tvättning, promenad.. ingenting alls faktiskt. Skulle helst bara vilja lägga mig och sova resten av livet ungefär. Nej, nu ska jag inte vara sån. Men jag är bara så trött, less och tom. Vad ska man då hitta på? Självklart finns det ca 500 sidor i olika böcker som jag egentligen ska läsa, men jag orkar verkligen inte och har ingen lust.
Jag sitter och läser lite andra bloggar och känner att jag borde skärpa till mig lite, alla andra verkar göra så mycket och ha tid med så mycket, och framförallt pengar till så mycket! själv är jag pank igen så fort jag fått studiebidra och studielån, det suger. Ibland suger det verkligen att vara student. Tänk att ha ett riktigt roligt jobb att gå till, bo hemma och få maten lagad varje dag och sen bara spara pengarna och ut och resa. Att känna att man slipper jobba hela sommaren utan kan ta det lugnt och bara ha det bra under den tiden. Det vore ju drömmen kan jag säga, men som vanligt så blir inte drömmar verklighet...

Som tur var har jag i alla fall morgondagen att se fram emot då Kivas ska vara här, jag hoppas verkligen att han kan aktivera mig mer än något annat. Jag kommer i alla fall att komma mig ut på en rätt ordentlig promenad med honom hoppas jag! Sen till helgen blir det som vanligt Åre. Får se hur mycket åkning det kommer bli bara, jag känner att jag inte riktigt har orken att trängas med massa jobbigt norrlänningar som har sportlov. Kanske ska jag och Niklas bara ha det bra och ta det lugnt, men det beror självklart på vad riktigt det är för väder egentligen. Men man kan alltid hoppas på skinande sol och någon grad minus.

Sedan nästa vecka så ska jag ha Kivas igen (om det går bra imorrn). I alla fall en del av veckan, för sen bär det av mot Hemavan och några damer från SPFL =) Det kommer nog bli en toppenhelg, jag kommer dock inte åka så mycket eftersom att det inte finns någon större mängd pengar i mitt liv, men det löser sig nog, det kommer bli kul ändå. Så jag hoppas att jag får syn på några fler skellefteåfejs under helgen, någon som ska till hemavan och vill ses?? Det vore ju sinnesjukligtkuligt.

Nej, nu måste jag försöka kämpa med att peppa upp mig själv, det går ändå åt pipsvängen. Det vore för övrigt kul med lite besök från Norrland, närmare bestämt Skellefteå om det är någon som har tid! Jag har det i alla fall!

Ha det bra, och fortsätt med era lyckliga och duktiga liv.
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Isak

Idag var verkligen en sån där dag då man är omotiverad tror jag, har också 1000 saker att göra men har inte orkat gjort något. Man känner hur ångesten tar över men försöker ta de chill ändå.



Man klarar sig alltid, om än man får snåla då och då :)

2009-03-04 @ 16:40:24
URL: http://isakanklew.blogspot.com
Postat av: stina

Du har iallafall tagit tag i ditt liv tills killnad fran vissa andra (jag), och aven om jag har sjukt kul (vilket jag kan tanka mig att studentlivet ar ocksa) sa ar jag ratt fattig ocksa. Ska bli sa roligt att ses till pask iallafall! Ha sa kul i hemavan ocksa! Kram!

2009-03-04 @ 22:43:28
Postat av: Lisakusin

Läs mitt senaste blogginlägg så får du se att vi är ungefär på samma nivå...

Jag ska till Hemavan förresten men inte riktigt än....den 27mars blir det visst.

Kramar, Lisa

2009-03-05 @ 14:07:20
URL: http://dennadagen-lisa.blogspot.com/
Postat av: Lisakusin

nej nej säger mamma som också läser här. den 21 ska vi till Hemavan. Det var ju tur att jag fick veta det...

2009-03-05 @ 16:05:54
URL: http://dennadagen-lisa.blogspot.com/
Postat av: stina

Hej lillasyster igen! Har slut pengar pa mobben sa jag svarar har. Ja, jag har visst gatt och tatuerat mig=)Den ar valdigt liten och sa sa inget stort, men bra att borja smatt =)Du far se nar jag kommer hem =)

Halsa alla, ses snart!

Kram!

2009-03-06 @ 16:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0