Jaha.

Länge sen man skrev nu, men det har varit fullt upp med en rapport, födelsedagar och annat kul. Men nu har jag fyllt för ett tag sen, det har varit mycket kul och rapporten är så gott som klar, endast lite finslipning kvar! Detta känns verkligen underbart, sommaren närmar sig.

Igår så var vi ute på Plaza/G3 (vet inte vad jag ska kalla det), och när vi skulle gå hem vid 3-tiden så var det tokljust ute! Verkligen helt galet måste jag säga, jag känner sommarkänslorna bara kryper i mig. Snart ska jag alltså få komma hem till hem igen, vilket kommer vara underbart.
Det har även blivit bestämt att jag inte kommer hem ensam, nej jag har med mig vovven. Så Chivas ska upp till norrland, mycket längre norrut än han någonsin varit (han är dock född i umeå så rätt så mycket norrut har han varit). Det ska bli kul, verkligen som att ha hund på riktigt. Det har iofs varit så nu denna månad nu också och det känns supertomt att han nu inte är hos oss för tillfället!

Sitter och kollar på lite bilder som folk hemifrån har, jag känner verkligen hur mycket jag längtar. Jag verkar ha missat otroligt mycket och det är trist att man inte ens fått veta när saker och ting sker.. som 20-årsfester och liknanade, för jag är inte omöjlig. Får jag en inbjudan så är det mycket möjligt att jag kan komma upp, det är trots allt bara 50 mil, en bussresa på några timmar. Men händer inget och ingen bjuder in mig att komma hem så stannar jag såklart här.


Kommentarer
Postat av: stina

Du är jäätevälkommen att komma hem hir och hänga med mig och william imorrn när mor och far ska på festligheter! Eller rent ikväll på fest! Jaa, jippie!

2009-05-15 @ 17:22:42
URL: http://riskatten.blogspot.com
Postat av: Anonym

och det översta epidermis ;)

2009-05-17 @ 20:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0