Sommarlov.

Så känns det, jag har sovit till klockan elva och sitter nu och äter en tallrik gröt. Helt underbart skönt!

Men.. då ska vi inte tala om gårdagen. HELT UNDERBART. vi var ute i lördags så jag var inte så pigg då niklas kom klockan 9.40 och sa att jag måste gå upp, men tack för att han gjorde det. Så satte jag, niklas och erik (nattens gäst) oss på balkongen och åt frukost i bikini... man kan inte tro att det är sant. Sen blev det beach party ute på gräsplätten vid vårt hus. Alla människor kom och solade, lyssnade på musik, spelade riddaspel, läste och pratade om gårdagen. Där låg vi till närmare halv fyra. Då skulle vi in och fixa mat för att åka iväg till Andersön och grilla, ett helt fantastiskt ställe alltså! Där satt jag i bikini till klockan var ungefär 19.30. Vi åt helt underbart grillad flintastek med potatissallad, och till efterrätt banan med choklad, kan inte bli bättre. Kvällen avslutades med att en knasig finne badade!
En av årets och absolut vårens bästa dag!

Lite bilder från dagen:


Beach 2009 i full gång!


Utsikt över storsjön, såg dock inte storsjöodjuret


DAmerna sitter i solen.


Niklas solar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0