Praktik.

Första dagen avklarad igår, nu är det bara några till kvar. För dom som inte vet så håller jag just nu på med praktik på Infektionsavdelning 30 här på sjukhuset i Östersund. Har bara gått en dag än så jag har inte gjort så värst mycket, men mer ska det bli! Igår gick jag bara med min sjuksköterska, fixade ett dropp och kollade in avdelningen. Förhoppningsvis så blir det lite mer aktion idag, men vi får se. Bara att ta mod och våga göra saker. Det är trots allt så man lär sig!

Ha en bra dag. Det ska jaaaag!

Förresten, den här Taylor Swift är rätt skön! Tack systra för uppenbarelsen :P

Kommentarer
Postat av: Stina

Varsågod! Jag passar på att lyssna så mycket jag kan innan spotify försvinner för att det inte finns här. Lycka till på praktiken!

2010-01-21 @ 16:33:26
URL: http://stinalotta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0