Tenta och praktik - tillbaka till verkligheten

Då var man tillbaka, till östersund och verkligheten, det verkliga livet.
Både positivt och negativt, positivt att jag får vara med Niklas igen, träffa alla klasskompisar och få nya kunskaper.
Negativt att jag faktiskt har tenta på Torsdag... lite lätt panik, men annars okej.

Jag har funderat lite på det där med tentan, och jag vet att det är ju helt och hållet mitt eget fel om jag inte klarar det eller får ett dåligt betyg. Men det är sånt man får ta. Under jul har jag känt att annat har varit viktigare, och den kurs vi läser nu är det typ bara våran sjuksköterskeutbildning i Sverige som har, så hur viktig kan den vara på en skala (NRS som Bertil Axelsson sa om smärta)?

Hur som helst, nästa vecka börjar jag troligen praktiken, egentligen ska den börja veckan efter (vecka4) men eftersom att jag är i Vemdalen på skiweek (JIPPIE) den veckan så missar jag endel.

Men nu har tangentbordet f[tt spatt p[ bloggen, d'rav att jag inte kan skriva ['; gissa vad det kan vara...

SOV GOTT!

ps. hoppas du har det bra i deutschland syster! ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0